fredag den 18. juli 2008

Kort til en mand




At lave kort til en mand, har ikke været det jeg har gjort mest i. Jeg må indrømme at jeg er mest til det nuttede og det lyserøde, så det er en konstant udfordring at lave kort til en mand. Her er dog et par forsøg. Det med navnet Jens på, var en bestillingsopgave. Det er Snickle Script alfabetet (fra Big Shot) jeg har brugt til at skrive Jens.
De forskellige ord på det mørke kort er klippet ud fra et ark papir fra Basic Grey. Ordene er rigtig gode til mande kort, men har desværre ikke set papiret siden jeg købte det.
Kærlig hilsen Olivia



6 kommentarer:

  1. ejjj de var da total lækre, især det øverste var da virklig sjov:)

    tillykke med blog, altid spændende at surfe rundt og få ideer :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også det kan være svært at lave kort til mænd, men dine løsninger er da super flotte!

    SvarSlet
  3. Hej Pernille!

    Dejligt at "se" dig igen - tænkte lige på den anden dag, at jeg hellere måtte se at få skrevet, for at høre hvordan det går med dig!? Flotte ting du har lavet - som altid!

    Knus Anne

    SvarSlet
  4. Lidt forsinket, men stort tillykke med bloggen!

    Det er nogle virkelig lækre kort du har lavet! Glæder mig til at smutte her forbi ind imellem :-)

    SvarSlet
  5. Velkommen til blogland!! Det skal du nok få meget sjov ud af. :-)
    Og jeg glæder mig til at følge med her fra sidelinjen!
    Skønne kort du har lavet.

    SvarSlet
  6. Hej Pernille
    Neeej hvor er du dygtig.
    Det ser fint ud.
    Skal du ikke låne de kort du har lavet til mig og vise dem?
    Ses på lørdag
    Ina

    SvarSlet