lørdag den 18. oktober 2008

Afskedsgaver


Jeg havde jo, som tidligere nævnt, sidste dag på jobbet igår. I den forbindelse er jeg rigtig blevet "begavet" og det er bare så dejligt. (Især når man tænker på, at det var en tidsbegrænset ansættelse på 6 måneder!!)
Jeg fik en buket blomster og et Parker sæt af selv arbejdspladsen. Af to kollegaer fik jeg et gavekort til Panduro på 200 kr!!! Jubiii...så skal der shoppes :-) En af de udv. hæmmede havde købt mig en lille sammenplantning og sidst, men absolut ikke mindst fik jeg en lille sød bog med digt og kloge ord om venskaber af en kollega. Hun havde skrevet et kort, som hun lagde ved, hvor der stod et lille digt og nogle rigtig søde komplimenter.
Det har været nogle rigtig gode måneder og jeg har været super glad for at være der og jeg kommer til at savne at være der hver dag. Nu kan jeg imidlertid se fremad og glæde mig til mit næste nye job eventyr, som starter om 2 uger. Jeg glæder mig rigtig meget :-)
Kærlig hilsen
Olivia

1 kommentar:

  1. Sikke dejlige ting du har fået i afskedsgave.
    Kan godt forstå din kollega blev glad for den flotte lunchbox du havde lavet til hende. Det var da en super gave.

    SvarSlet