mandag den 6. oktober 2008

Convention 4 oktober 2008

Så kom dagen endelig, hvor der atter var Convention. Jeg kunne høre Heidi fortælle over højtaleren i hallen, at det var den 7. convention, som blev afholdt. Ja, en god tradition er det jo!!

Her er et billede af dagens indkøb. Jeg glæder mig rigtig meget til at få brugt det forskellige, men desværre er der kun 24 timer i døgnet :-) Specielt glæder jeg mig til stemplerne fra JustRite, som jeg købte hos Scrap is fun. Denne gang var der jo dejligt besøg af Magnolia og jeg kom da også et smut forbi...okay...måske var jeg der lidt mere end en gang :-) Jeg kunne sagtens købe mange flere, men desværre havde de ikke dem med jeg helst ville have. Så blev jeg jo "nødt til" at købe nogle andre. Èt var dog sikkert!! Jeg skulle have Tilda med muffin og grydeske!! Kunne da heller ikke leve uden en kagerulle :-)
Ved de sidste 2-3 conventions, har jeg været på et eller flere kurser og slet ikke nået at lave noget scrap. Sådan skulle det ikke være denne gang. Jeg havde ikke tilmeldt mig et eneste kursus og gav mig i kast med disse poser. Jeg nåede at samle en enkelt og skære papir klar til flere, så det tog ikke lang tid, at lave dem færdig da jeg kom hjem. Hvor meget fik du lavet kære Kirsten Gro??? :-) :-) :-)
Tak for du kiggede forbi!
Kærlig hilsen
Olivia

6 kommentarer:

  1. Tak for sidst. Det var en rigtig hyggelig dag. Jeg kunne også godt bruge lidt flere timer i døgnet. Ville gerne nå lidt mere scrap end jeg gør nu, for jeg har ikke nået at bruge alle mine nye stempler.

    SvarSlet
  2. Hø hø.. :-) Tre små tags"holdere" var dette års conventionproduktion. Men jeg fik snakket!

    SvarSlet
  3. Super skønne sager su har fået handlet - elsker selv magnolia og kan kun give dig ret i at hende med muffin er da for sød ;o)

    SvarSlet
  4. hej smukke
    godt at se dig som altid.. skide godt at du købte den lyserøde just rite, jeg nappede nemlig den blå.. godt tænkt haha

    knus

    SvarSlet
  5. Sikke nogle søde "poser", findes der mon en How to do på dem ????

    SvarSlet
  6. Hej ABC.

    Hvis du klikker på det sted, hvor der "disse poser" så kommer du til den side, hvor jeg har taget ideen fra :-)

    Kh Olivia

    SvarSlet