tirsdag den 4. november 2008

Fødselsdagskort

Idag er det Yvonnes fødselsdag..hurra hurra hurra...og så det lange hurraaaaaaaaaaaaa!!!!!

Jeg har sendt dette kort til hende og jeg har valgt, at den ikke skulle have for lidt med muffins og lignende henvisninger til kogekunst. (Læg også lige mærke til den muffins brad, som sidder i blomstens centum!) Yvonne er nemlig rigtig god til at diske op med en masse lækkert, når vi kommer på besøg. ;.-) Jeg glæder mig til vores scrap/fødselsdags aftale på torsdag. :-) :-)

Kærlig hilsen

Olivia

5 kommentarer:

  1. Sej detalje med brad'en :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et rigtig sødt kort du har fået lavet. Håber hun blev glad for det.
    Super sej detalje med din brads i blomsten.

    SvarSlet
  3. Wauw, et lækkert fødselsdagskort.

    SvarSlet
  4. Hej bedste vininde

    Dejligt kort du har lavet...jeg bliver konstant overrasket over dine evner...du styrer for vildt.

    Knus Over Sødten

    SvarSlet
  5. Hvor er det kort sødt, elsker de kager:-)

    SvarSlet