mandag den 13. juli 2009

Minialbum








Jeg fik en mail fra min tidligere afdelingsleder, som spurgte om jeg kunne hjælpe hende med "en lille ting" til en rund fødselsdag. Hun mente at jeg måske kunne hjælpe med nogle ideer og input til, hvordan denne "lille ting" kunne være. Det blev til et minialbum, som vi lavede sammen over 3 dage. Det var rigtig hyggeligt, at have tid til at sludre og snakke over et fælles projekt, som ikke var arbejde, hvor vi jo ellers kender hinanden fra. Hun havde det endelig input og traf de endelige beslutninger om, hvordan albummet skulle se ud. Hun er ikke selv kreativ på denne måde, men fik da et par teknikker med på vejen. Sværte kanter og brug af en skæremaskine var blandt hendes favoritter :-) Albummet er afleveret til en fest og det var meningen at den sidste side i bogen, skulle fyldes med post-it sedler, hvor gæsterne skrev deres ord om fødselsdags "barnet". Sød idé synes jeg.
Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Jeg er ikke mindre end imponeret, hvor er det bare supergodt lavet, og helt fint, at der har været en ikke-scrap person inde over, det må give nogle gode input, super-duper !!

    SvarSlet