mandag den 13. juli 2009

Æske med gavekort


Jeg har vist svigtet jer lidt på det seneste. Det er dog ikke fordi jeg ikke har været kreativ og jeg har da også planer om at ligge billeder ind på bloggen inden alt for længe. Jeg starter lige med det sidste nye. I lørdags var jeg til bryllupsreception ved en god gammel vens bryllup. Jeg havde lavet en æske, hvori der var et gavekort til en oplevelse, som de havde ønsket sig. Jeg nåede lige at tage et billede af æsken i den indpakning, som den blev afleveret i. Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet. Især i betragtning af at det er først æske jeg har lavet. Jeg vil lægge flere billeder ind senere :-)

Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Den er også fin, og kalla-blomster er rigtig flot. Håber de blev glade for indholdet også !

    SvarSlet