torsdag den 24. december 2009

24 december

Meget passende var årets sidste pakke på pakkekalenderen, noget bling bling ;-) Jeg har nydt at have pakkekalender i år, men næste år skal jeg nok forsøge at holde mig lidt mere i skindet..... og ikke pakke mere end en pakke op om dagen...hi hi hi...
Jeg startede med at lave et indlæg hver dag og med et par enkelte undtagelse, så er det også lykkes hver dag. Det var et forsøg på at komme lidt mere i julehumør. Det er ikke helt lykkes, men heldigvis er julen ikke forbi endnu og jeg ser frem til dagene mellem jul og nytår, hvor jeg bare skal scrappe og slappe af. Ikke noget med at sy flag!!
Rigtig glædelig jul og et godt nytår til jer, som kigger forbi og er søde og ligge en besked i ny og næ.
Julehilsner fra Olivia

1 kommentar:

  1. Glædelig jul Pernille ! Jeg har også ekstra fridage den 28. og 29., glæder mig SÅ meget til ikke at skulle på arbejde, men bare hygge og slappe af. Vi ses !

    SvarSlet