fredag den 25. december 2009

En lille ekstra julegave


Jeg var hjemme ved mine forældre juleaften og efter alle de traditionelle gøremål, var der tid til at min mor og jeg kunne snakke kreative projekter.
Jeg fik valgt det motiv, som hun skal brodere på det juletræstæppe, som hun har planer om at lave til mig. Derudover fandt hun forskellige ting fra gemmeren og der var blandt andet disse blondebånd imellem. Jeg synes de er super flotte og glæder mig til at se, hvad jeg kan få dem brugt til.
Desuden havde hun en kæmpe pose med knapper i alle størrelser, farver og materialer. Jeg nåede ikke at se dem alle igennem, da jeg pludselig fik kørelejlighed hjem, men jeg skal helt sikkert kigge nærmere på dem! Jeg ÆÆÆÆLSKER altså bare knapper!!
Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, man kan næsten ikke nænne at bruge dem til noget. For mange år siden fik jeg en pose af en nonne med mange forskellige blondeborter, jeg har dem endnu og har kun brugt lidt dem...
    Skønt når ens mor finder "guld" i gemmerne, og at man må få det !!

    SvarSlet
  2. Glædelig jul :-) Og WAUW nogle flotte blonder!! Jeg mangler en i familien, der kan fremskaffe sådanne lækkerier!

    SvarSlet