torsdag den 31. december 2009

GODT NYTÅR



Så er der ikke mange timer til vi kan tage hul på et nyt år og denne gang skal vi endda skrive 2010! Med fare for at lyde, som en gammel pensionist der tænker og forgangne tider, så må jeg sige, at jeg ikke fatter hvor tiden bliver af...hi hihi...
Jeg har haft et turbulent år og håber på mere ro på i 2010. Når jeg dog ser på mine ønsker og planer for det næste år, så kommer det nok ikke til at ske ;-) Jeg er dog sikker på at 2010 vil bringe nyt og godt med sig.
Hvis jeg ser tilbage på det scrapmæssige jeg har beskæftiget mig med, så vil 2009 nok mest være året, hvor jeg startede med at lege med Tim Holtz/Ranger produkter. Jeg er jo af den overbevisning at man, som scrapper, går igennem en udvikling i sin "scrap karriere". Det gør jeg ihvertfald, og nu er min tid til udforskning af andre materialer, kommet. Jeg har endelig fået modet til at kaste mig over en lidt mere vintage-stil, og jeg glæder mig til at prøve flere ting af og endnu flere materialer. Jeg kan dog godt mærke, at jeg meget let falder tilbage på det kendte og trygge, men jeg håber at blive mere tryg ved vintage stilen, da jeg synes det er en stil, som passer mig bedst.
På disse billeder jeg viser her, ser I de "bordkort", som jeg har lavet til vores nytårsaften. Da det ikke skulle være traditionelle bordkort, er det tanken, at disse kort blot skal ligge på den enkeltes plads og pynte. Dugen, som bordet bliver dækket med, er mørk lilla og en del af den anden pynt på bordet, er guld/sølv og lilla. Jeg er sikker på det nok skal blive en super flot bord.
Til slut vil jer ønske jer et rigtigt godt nytår og jeg ser frem til at se mere til jer i 2010.
Kærlig hilsen Olivia

4 kommentarer:

  1. Og rigtig godt nytår til dig også, vi ses da nok lige om lidt til GFS !
    Sikke meget du har fået lavet til i aften, de er flotte de bordkort, passer lige til dit arrangement.
    Doritten

    SvarSlet
  2. Lækre bordkort, du har fået lavet. Jeg er sikker på, at du har imponeret de andre gæster ved bordet. ;o)

    Håber du er kommet vel ind i det nye år og er parat til masser af scrapudfordringer.

    SvarSlet
  3. Vikelig flotte bordkort!!!

    Og godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte og sikke et arbejde!
    Godt nytår.

    SvarSlet