søndag den 21. februar 2010

Fra gammel stil til ny stil ;-)


Dem, som kender min scrap stil (hvis man kan kalde den en stil..hi hi..) ved jo, at den var/er fyldt med primære farver og meget enkelt med pynt og detaljer. Mine tidligere layouts minder en del om dette: "Sand glæde" er et layout, som jeg har lavet for rigtig længe siden og efter jeg havde lavet det, holdte jeg en rigtig lang pause og havde slet ikke lyst til at lave layouts. Jeg tror bare jeg var kommet til et punkt, hvor jeg havde lyst til det skulle ske noget nyt...men kunne ikke lige se, hvorledes mine layouts skulle være "nye"???
Jeg kastede mig over kortmageriet og nye materialer. Ikke mindst nærstuderede jeg alle de flotte layouts, som I alle har vist frem. Stille og roligt, kom lysten til at lave layouts frem igen og det første layout i en lidt nyere stil blev dette:

Jeg blev bidt af den mere vintage agtige stil og er ret sikker på, at det skal være det nye, som jeg skal udforske. Der findes så mange fantastiske materialer og pynt, så det kan næsten være svært at vælge. Det er nok den største udfordring. Jeg glæder mig dog til at komme rigtig igang ;-) Det tidligere indlæg ("Sej gut") viser så, hvorledes jeg, på dette tidlige stadige viser min udgave af vintage stilen :-)

Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar