mandag den 26. april 2010

Friskole scrap i Gislev

Imens vi sad i Heidis scraprum fik vi besøg af hendes kat...den var MEGET interesseret i at finde ud af, hvad det var vi lavede...
Hvorfor skal jeg dog flytte mig???
Det der med, at se men ikke røre, er vist ikke noget som katte kender til :-)

Katten lå tæt på papiret og man kunne ane at den havde lyst til at kigge lidt nærmere på sagerne... Det var som om den tænkte..."hvis jeg nu ligger her og gør mig lidt lækker, så er der nok ingen, som ser at mine klør sidder fast i kanten af papiret???"
Heidis kat var vist den mest scrapinteresserede kat jeg længe har stiftet bekendtskab med!! Den lå bogstaveligt i første række, for at følge med i, hvad der skete!
I den forgangne weekend var jeg til scrap i Gislev. Vi startede fredag eftermiddag hos Heidi og hyggede os med scrap og en masse snak og sjov. Aftenen bestod blandt andet af Irish Coffee med lyserødt flødeskum. Den samme farve flødeskum, som Heidi havde dekoreret lagkagen fra eftermiddagskaffen. Det var et smukt syn, og den smagte SÅ godt!!!
Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Han er bare lækker ham Mille/Mulle mis og det var et par super hyggelige dage. Tak for godt selskab og nogle gode grin!

    SvarSlet