tirsdag den 13. april 2010

Harmonika album til konfirmand




Jeg fik en bestilling på et harmonika album til en konfirmation d. 2 maj og det er nu lavet og venter blot på at blive afleveret til den kære konfirmand. Jeg havde desværre glemt at tage billeder af albummet, så disse billeder står min veninde for :-) Jeg har nu endelig fundet den knap, hvor jeg kan "smudge" de forskellige ansigter m.m, som jeg ikke ønsker skal vises frem på bloggen. Det er da godt klaret efter laaaang tid, som scrapper ikk´?...hi hi hi... Det er ikke sådan, når man er selvlært ud i Photoshop Elements ;-) Heldigvis er begejstringen det større, når man finde frem til en ny fidus!!!
Jeg ville rigtig gerne have lavet albummet i en mere rå stil og med Tim Holtz/Ranger produkter, men jeg kunne bare ikke få det til at fungere. Hvad gør man så?? Man griber til de produkter og teknikker, man kender til hudlløshed. Heldigvis er hende, som bestilte albummet ganske begejstret, så det er jo fint. Jeg må bare erkende, at det at skifte stil tager tid og mange forsøg. Så er det jo godt at jeg har et "6x6" album liggende, som også skal laves ;-)
Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Det er da nogle fede drengesider med tandhjul og søm, Supermand mv. Det skal nok gøre lykke !

    SvarSlet