fredag den 21. maj 2010

Kort fra flere lejligheder

Dette kort har jeg lavet færdigt, efter Heidi og jeg var på besøg hos Jette W. Jeg sendte det til hende, da Heidi og jeg gerne ville sige tak for en super hyggelig weekend med god mad, godt selskab og ikke mindst en hyggelig sightseeing tur på Danmarks sydligste punkt.
Dette kort er sendt til en veninde, som havde fødselsdag for et par dage siden.

Dette konfirmationskort måtte jeg bare prøve at lave. Det er stærkt inspireret af Charlotte og ikke mindst den punch, som er brugt i kanten. Den er fra Martha Stewart og hedder et eller andet med loops. Den er jeg bare SÅ glad for!

Sådan ser det ud inden jeg laver kortet. Nu kan du se, hvorledes det vil se ud til et evt. LO. Det gver en rigtig god effekt :-)
De viste kort er lavet ved forskellige lejligheder og det sidste er fra weekenden hos Jette W, hvor jeg legede lidt med Rpnger Ink pads, Prima swirl stempler og sticklers. Jeg synes det ser rigtig godt ud og det er jo ikke fordi, der er behov for en masse pynt...
Kærlig hilsen Olivia.

3 kommentarer:

  1. Skønne kort Pernille
    God pinse

    SvarSlet
  2. Hej Pernille
    Ja, mange tak for kortet.
    Ja, du var den der var mest aktiv i den weekend.
    Jeg vil se at få gang i min blog i dag eller i morgen.
    Forsat god Pinse.

    SvarSlet