tirsdag den 6. juli 2010

Kunst i familien

Denne gang kommer der et lidt mere privat indslag fra min hånd. :-)))

Jeg har været så heldig, at få kontakt til en sød kusine i min lettere spredte familie. Vi fandt hinanden på facebook og det er rigtig spændende at høre, hvad hun bruger sit liv på og finde ud af, at det går hende godt.

Rent faktisk har jeg fundet ud af, at hun er kunstmaler. Hun laver nogle rigtig spændende ting og idet der netop er udgivet en bog om hende, var der jo ingen tvivl om, at det var en bog jeg måtte eje.!!! Lidt stolt er man jo ;-)
Hendes stil er noget andet end min scrapstil (ikke at man kan sammenligne overhovedet) men jeg synes der er noget friskt og frækt over hendes værker. Jeg synes dog du selv skal have chancen for at se hvad hun laver. Så kik forbi Jonna Pedersens hjemmeside og se dig omkring. Måske er der lige det billede du mangler til hjemmet?
Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar