fredag den 17. september 2010

Scrap i sommerhus. Del 1.

Søstrene Thrysøe, Anja og Lise.
Sidsel har fundet sig en anderledes metode, at scrappe på. ;-)

Jeg har leget lidt med mit nye stempel fra stempelsamlingen "Rock Star", som jeg bare er helt vild med!!
I flere år, har jeg ønsket at komme i sommerhus og scrappe. Der er noget ganske specielt ved den stemning, som hersker, når man har tid til fordybelse, scrap og hygge. Jeg ælsker den form for samvær og nyder den ro, som falder over alle som deltager.

Jeg sprang derfor til, da Anja spurgte om vi ikke skulle arrangere en sådan weekend. Vi havde en anelse svært ved at finde et sommerhus, vi kunne låne/leje, men lige pludselig viste en mulighed sig. Igennem en af mine veninders kollega fik vi lov at leje et super hyggeligt sommerhus fra fredag til søndag til en super billig pris!! Sommerhuset havde alt, hvad der skulle bruges og det var et rigtig hyggeligt sted at være. Ikke mindst udsigten over vandet...direkte fra scrapbordet...var fantastisk!!! Det var Anja, Sidsel, Lise og jeg som var afsted fra fredag til søndag og vi havde glæde af, at Stine kunne være med hele lørdag! Det er helt sikkert en succes, som tåler gentagelse!!! Tak for nogle dejlige dage, piger!

Jeg har desværre ikke så mange fotos af os, fra scrapbordet, men det ved jeg Anja og Stine har, så de kommer her senere. Jeg starter denne "del 1" med et par billeder af nogle af de kort, som jeg lavede i weekenden.

Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar