søndag den 23. januar 2011

Konfektbog

Jeg har en rigtig hyggelig tradition med et par veninder, som går ud på at vi mødes kort før jul, udveksler julegaver og så laver vi konfekt sammen. Igennem de sidste år, har vi fået samlet flere og flere lækre opskrifter, men chokolade og marcipanfingre har fedtet de fleste opskrifter ind. Derfor har jeg lavet nogle 8x8" layouts med opskrifter på forskelligt konfekt. Det er meningen, at alle siderne skal lamineres, så det ikke gør så meget, hvis der kommer chokolade og marcipanfingre på siderne :-) Det faktum, at den skal lamineres, krævede jo at selve pynten på siderne var temmelig fladt, så mine Quickutz dies fik lov at komme i sving igen. Dem har jeg godt nok ikke brugt længe ;-) Der er en del sider, men jeg håber du har lyst til at kigge med hele vejen :-)


























Når alle siderne er blevet lamineret, vil jeg samle dem med nogle bookrings. Derved kan vi hele tiden tilføje flere opskrifter. Tak fordi du kiggede med :-)
Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. Bommelum, hvor der ser det herrelækkert ud ;-D, jeg vender lige tilbage til november, for sådan noget her må vi jo ikke spise lie nu... du ved, man har jo altid nogle nytårsfortsætter :-(
    Men rigtig god idé at samle alle de gode lækre opskrifter, og du har pyntet rigtig fint og julet.

    SvarSlet
  2. Py ha, nu kom der mundvand i min PC!

    Både pga opskrifter/fotos og pga de lækre sider du har lavet.
    Det er en dejlig tradition du har med dine venninder,
    klem fra Dorte

    SvarSlet
  3. Uh-ha hvor bliver man lækkersulten. Det er nogle utrolig lækre sider du har fået lavet. Dem vil du have stor glæde af de næste mange år, når først de bliver lamineret. God fornøjelse til novenber. Knus Heidi-Lind

    SvarSlet