onsdag den 16. februar 2011

Flere kort

Hermed lidt flere enkle kort, som jeg har lavet i starten af året. Jeg er nået til den store sum af 145 kort ialt og det er jo ganske godt. Sådan kan det gå når man gør det hele lidt mere enkelt.


Et forsøg på at få brugt nogle Got Flowers blomster, er endt med dette kort. Det sorte baggrundsstempel er fra Prima og prikkerne i kanten er sticklers i rød.
Nogle har måske opdaget det....jeg elsker muffins!! eller cupcakes, som de kaldes på engelsk. Det er ikke fordi jeg spiser dem, men jeg synes de ser så søde ud og denne muffin er fra Magnolia.
Muffinsstempel fra Magnolia og et swirl baggrundsstempel fra Hero Arts.

Måske kan I bruge nogle af disse ideer selv ;-)

Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. SUPERlækre - især vild med muffinskortene - har selv det Magnolia stempel - og smart med et farvelagt og to der er "skygger". Tak for den idé som helt sikkert bliver liftet ved lejlighed. =0)

    SvarSlet
  2. Altså, jeg ville lige ind at kommentere dine smukke kort. Især ideen med malet og umalede muffins. Det er flot.
    Men så har min "tvilling" lige skrevet det også.
    (Sært som Charlie og mig deler meninger...., det kan du også læse om på begge vores blogge !! )
    Jeg synes den enkle stil er noget du mestrer rigtig godt. Alle disse kort er bare så fine, så jeg kommer nok til at lifte en dag.

    SvarSlet
  3. Rigtig søde kort, som jeg nok kommer til at skæve lidt til, på et tidspunkt :-)

    SvarSlet