fredag den 11. februar 2011

Lidt flere nemme kort

Disse kort har en blomst på fra Hero Arts, som jeg har embosset med hvid. Det giver en rigtig god effekt og en lethed til kortet.
Endnu lidt rester fra papirstakken af mønsterpapir og en punch fra Martha Stewart. Kronen på værket er så et tillykke stempel fra Orion Design, som jeg bestemt ikke har fortrudt jeg har anskaffet mig ;-)
Denne udgave af et let kort, har I vist set før men jeg vil lige vise, hvorledes det kan se ud i en anden farve.

...og sørme om flere rester og ikke mindst bånd blev brugt. Jeg har altid været vild med bånd og jeg vist en hel del, men det er et irritationsmoment, at jeg ikke får brugt ret meget bånd. Dette kan dog være en mulighed. Det er jo super nemt og enkelt!!!
Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Og superfine er de allesammen. God ide til at få brugt sit bånd og den blomst er meget anvendelig.

    SvarSlet
  2. Det kan godt være at det er nemme kort, men godt ser det ud :-)

    SvarSlet