onsdag den 23. marts 2011

Indbydelser

Min kære mor fylder 70 år inden længe og hun bad mig om at lave de indbydelser hun skulle bruge. Jeg har brugt papir fra Maja Design og farvelagt en sommerfugl med H2O farver. Sommerfuglen kommer fra et sæt stempler fra Hero Arts. Jeg har brugt en borderpunch fra Martha Stewart.


Jeg synes altid det ser godt ud når jeg tager et billede af stakken af færdige kort. Min mor skulle ikke bruge så mange indbydelser, så det var en let lille bestilling at få lavet.

Således ser kortene ud på bagsiden. Jeg har brugt de samme papir, som på forsiden af kortet. Dog er det blot vendt om, så bagsiden af papiret også kommer lidt til syne.

Jeg laver selv de kuverter, som jeg bruger til mine kort. På den måde kan jeg selv finde den farve, som passer til kortet. Af og til gør jeg lidt ekstra ud af det og kuverten, som jeg har gjort her med en lille rest mønsterpapir, som jeg havde i overskud efter jeg havde lavet kortene.
Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Flot og enkel indbydelse, mønsterpapiret fra Maja Design er bare så flot.
    klem, Dorte

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig flotte indbydelser du har lavet for din mor. Hun kan da kun være tilfreds.
    Og hvad gjorde vi inden de Maja papirer kom ? De er bare så smukke.
    Flot med den måde du har lavet kuvert på.
    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet