søndag den 22. maj 2011

Antique engravings

Jeg er blevet ganske vild med dette sommerfugle stempel fra Hero Arts. Stemplet er en del af stempelsættet, som hedder Antique Engravings og jeg købte faktisk kun stemplet for den sommerfugl ;-) Det er lidt skørt...det indrømmer jeg, men den er bare helt speciel i hele den kæmpe mængde af sommerfuglestempler, som kan fåes.
Ovenover sommerfulglene har jeg stemplet med et engelsk tekststempel, som jeg har købt hos Picturing the world.


Jeg har stemplet sommerfuglene på kvadratiske stykker akvarelpapir og derefter malet dem med H2O farver. Jeg har lavet dem i forskellige farver og synes lige I skulle se, hvor stor forskel der er på de forskellige farver....tja jeg har lidt svært ved at finde min ynglingsfarve :-) Jeg synes det er nogle super søde kort og ideen har jeg fået på Hero Arts Flickr konto.
Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle flotte kort. Jeg kan godt forstå du faldt for den sommerfugl....hvem gad ikke eje den ?
    Og stemplet er da skønt....og rigtig anvendeligt.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle søde kort. Dem kommer jeg nok til at lifte på et tidspunkt. Har heldigvis også det sæt stempler :-)

    SvarSlet