fredag den 6. maj 2011

Konfirmationsalbum i 8x8"

Den 1 maj blev min venindes søn konfirmeret og jeg lavede et album til ham med 20 sider i størrelsen 8x8". Der er billeder helt fra deres første møde (han kom til verden ved akut kejsersnit) og til idag. Jeg kan godt være i tvivl om, hvorvidt han helt kunne se det fantastiske i albummet...hi hi hi...men jeg er tilgengæld ikke i tvivl om, at min veninde var glad. :-)
 Denne side, som er den første i albummet, har jeg været lidt sy-gal. Jeg har ganske enkelt syet overskriften på siden! Jeg startede med at skrive overskriften med en blød blyant og derefter har jeg brugt en syl, hvor jeg lavede "syhuller" i passende afstand af hinanden. Derefter gik jeg igang med at sy med broderigarn, som var passende i farverne. Jeg er desværre ikke helt tilfreds med siden og synes den er lidt kedelig/tam eller hvad ord jeg nu kan bruge. Har du måske en idé til, hvad jeg kunne have gjort anderledes, så hører jeg gerne fra dig ;-)
Desværre kan farverne ikke ses så godt på dette album, men jeg synes det blev ret godt og ikke mindst er jeg glad for overskriften. Det var vist på dette layout jeg blev vild med de fantastisk Tiny Types stickers!! Min pc driller lige pt, så du må vente med de næste layouts til en anden dag :-) Tak for at du kiggede forbi. Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar