søndag den 26. juni 2011

Picnic kurve til værtindegaver

Jeg har lige holdt en lille pause i kort produktionen, da jeg havde lyst til at lave en picnickurv. Det blev så til to af slagsen. Jeg synes de er rigtig søde og meget velegnede til værtindegaver, til en grill aften hos venner.

 Jeg har fundet ideen her, men der er lidt vrøvl med målene, så husk at se dig for, hvis du skulle få lyst til at lave en med de samme mål.

Jeg synes altid det er sjovt at lave andet end kort eller LO, men det er ikke så tit jeg får det gjort. Jeg har tit haft et ønske om, at der skulle være æsker, poser og lign. i "gemmeren", så jeg havde noget at bruge til værtindegaver m.m. Jeg glemmer nemlig altid at lave noget, når invitationerne kommer og så ender jeg alligevel med at købe noget, som andre har lavet!! Det er jo fjollet!!! Jeg har altid været imponeret over én, som Anne Thormose, som altid fik lavet værtindegaver og andre smågaver til gæster. Måske lykkes det også for mig en dags tid :-)
Kærlig hilsen Olivia

Er du god til at lave værtindegaver?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar