mandag den 18. juli 2011

Søde luftballoner

For nylig var jeg på jagt efter noget helt specielt papir fra American Crafts, som havde luftballoner på. Jeg var så heldig, at der var en sød scrapper på Scrapsisters, som kunne hjælpe mig i min jagt og her er så resultatet. Jeg havde fået en idé og derfor skulle der bruges luftballoner. Det er ikke et kompliceret kort, men jeg synes det er rigtig sødt!

Baggrunden er et Hero Arts stempel, som hedder Clouds og den lille label i nederste hjørne er lavet med mit nye labelstempel og labelpunch sæt fra Stampin Up. Selve tekststemplet fra Picturing the world. Jeg regner med at finde på flere ideer, men lige nu arbejder jeg på, om jeg evt. kunne lave lidt større luftballoner, men dertil skal jeg vist bruge lidt hjælp fra Nille og hendes kære maskine Sille.

Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Præcis det SU sæt kunne jeg heller ikke leve uden. =0) SØDT ballonkort!

    SvarSlet
  2. Superlækkert kort. Nu får jeg også helt lyst til at eje det ballonpapir ; )
    Tak for inspirationen.

    SvarSlet