lørdag den 16. juli 2011

Venner, som deler....


Jeg er ret vild med engelske tekststempler og dette er nok en af mine ynglinge. Jeg har brugt et Hero Art stempel "Friend definition", som baggrund og blomster stempler til forgrunden. Enkelt kort med et stort budskab ;-)

Jeg har haft gang i en hel masse scrap i den sidste tid, men det er ikke endt ud i noget endeligt håndgribeligt, som jeg kan vise jer ;-)

Jeg har såmænd været igang med en database. Hvad for en "fisk" spørger I sikkert nu? ...hi hi hi...tjo det er såmænd en hjemmeside, hvor jeg sammen med Sidsel (som fik ideen til databasen - GENIALT Sidsel!!!) Stine, Lise og Anja Thrysøe er ved at lægge billeder ind af alle vore scrapsager. Det drejer sig om punches, borderpunches, stempler, dies, litteratur og diverse værktøj.

Når alle billederne er lagt ind, kan vi logge os på siden og se hvad vi hver især har og kan på den måde låne af hinanden. Det lyder jo ret enkelt og ligetil. Det er det jo sådan set også, men HOLD DA OP, hvor har vi mange ting tilsammen!!!! Jeg har brugt rigtig rigtig mange timer på det, men jeg ved at vi alle glæder os til, at se vores samling af scrap og ikke mindst låne af hinanden.

En anden god ting ved databasen (som vist snart skal have et nyt og mere spændende navn)er,  at vi kan gå på jagt efter lige den punch eller det stempel, vi har brug for...INDEN vi går ud og køber det til vores i forvejen, store scrap samling. Det kunne jo være at vi kunne mindske antallet af kroner vi bruger på scrap. Jeg har lovet at ordne Stine og Anjas billeder og mangler kun Anjas ;-) Jeg har da også allerede udset mig ting, som jeg bare må låne.......  

Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Venter altså spændt på dit kort med luftballoner....

    SvarSlet