onsdag den 10. august 2011

Mini muffinskort

Jeg har atter lavet kort med muffins!!! Denne gang er det blevet nogle mini udgaver og jeg fik ideen, da jeg lagde mærke til en die, som Stine har. Det er den die her, som ellers kaldes Bananasplit. Jeg synes de små iskugler kunne bruges, som top til muffinsne og bunden har jeg selv lavet ved at se på mine muffinsstempler.

Jeg har brugt halvperler, som "kirsebær" på toppen og sørme om jeg ikke også lige fik sneget en borderpunch fra Fiskars ind også! Jeg er ret vild med denne borderpunch fra Fiskars, som kaldes Upper Crest eller nærmere kendt, som klammer i DK. Heldigvis for mig, har både Stine og Anja denne borderpunch, så den er tit på "ae-tur" hos mig... :-))))




Det lille tekststempel er fra Picturing the World og hører til et stempelsæt med....tja gæt engang...muffins ;-) Det ser ud til at stempelsættet er udsolgt lige nu, men Anja kan skaffe det hjem igen. Papiret er fra mine rester.

Kærlig hilsen Olivia


3 kommentarer:

  1. Det var godt nok smart tænkt med den die - jeg er blevet helt forelsket i dine muffins :-)
    Super Søde kort

    SvarSlet
  2. Nam, nam, lækre kort. Flotte muffins.
    kh Dorte

    SvarSlet
  3. Hvor ER de nuttede - det er nogle lækre kort... =0)

    SvarSlet