fredag den 2. september 2011

Kina kort

Jeg er jo nærmest fast inventar i Anja Thrysøes scrapklub en gang ugentligt. Vi mødes ca. 8-12 scrappere og vi får scrappet og hygget en masse. En sjælden gang kan jeg opleve at de kreative ideer er væk og jeg ikke føler mig inspireret til at lave noget. Sidst jeg havde en sådan dag, besluttede Susanne og jeg at bytte "dimse æsker". Susanne har nemlig en rigtig spændende æske, hvor hun gemmer alle mulige ting og sager, som hun bruger når hun scrapper. Vi gav hinanden en udfordring om at lave et kort fra hinandens æsker. Her er mit bud:


Da Susanne så resultatet af mit kort, synes hun det var pudsigt, at se nogle af de ting jeg havde sat sammen. En sammensætning, som hun slet ikke havde overvejet. Det var faktisk ret sjovt og det kan anbefales, hvis kreativiteten har forladt dig for en lille stund.

Skulle du have lyst til at scrappe med os, så kontakt Anja Thrysøe på 51 93 16 84 og reserver en plads om scrapbordet.

Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar