tirsdag den 6. september 2011

Uglekort


Brugte materialer: Cover a card stempler: Distressed Brick og Wood Grain
Stempel med ugler: "What a hoot".
Orange sticklers
Distess Ink i farverne: Vintage photo og Brushed Corduroy
H20 farver til at farvelægge uglen med.
Sort sværte til tekststemplet


Dette kort er lavet udelukkende med materialer fra Picturing the World butikken. Vi er en lille gruppe scrappere, som har været sammen et par gange hos Anja Thrysøe, hvor vi har lavet LO´er og kort af de nye materialer og allerede eksisterende materialer fra hendes butik. Det er så meningen af de fremstillede ting, skal bruges til pynt på efterårets messer, så besøgende i butikken måske kan få nogle ideer til deres egne LO og kort.
Jeg synes faktisk det er ret sjovt at lave ting af materialer, man ikke selv ejer (endnu....) Ulempen kan så være at man får rigtig, rigtig mange nye "behov". Jeg havde på fornemmelsen at jeg ville blive vild med baggrundsstemplet med murstens muren, "Distressed Brick". Nu har der været ugler fremme i scrapverdenen i nogen tid og jeg har da også set mange søde ting med ugler på. Jeg har dog ikke rigtig faldet over dem endnu. Nu er det jo heldigvis tilladt at ændre mening ;-) og derfor måtte jeg bare have det stempelsæt fra Impression Obsessions, som hedder "What a hoot". Jeg synes de er rigtig søde....ligesom muffins...luftballoner...rådyr...ræve...egern...folkevogns biler.....Tja, jeg kan vist blive ved :-)))

Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar