onsdag den 12. oktober 2011

Årets første julekort

I den forgangne weekend har jeg været i sommerhus sammen med nogle skønne scrap qvinder. Se evt. denne artikel, om vores sidste tur.
Jeg havde sat mig for, at jeg skulle lave nogle julekort og havde pakket alle mulige ting sammen til netop denne opgave. Jeg oplevede dog en vis kreativ blokering, da vi sad omkring bordet i sommerhuset og fik ikke lavet så meget den første aften. Mine kære såkaldte"veninder" mente årsagen nærmere var, at jeg ikke var effektiv nok. Hi hi hi hi...Jeg forstår OVERHOVEDET ikke, hvad de mon mener med det :-))) Tja...lidt sjov skal der jo være engang imellem :-) Desuden har de nok ret...jeg har aldrig været den hurtigste til at scrappe og lave kort. Jeg nåede dog at lave 9 forskellige kort. (ialt 15 kort).

Dette kort er det første kort jeg fik lavet. Jeg har brugt stemplerne fra Hero Arts, som hedder: "Friendly flags", som jeg har stemplet på mørkegrønt karton og embosset med hvid. Det lille "Merry Christmas" stempel er fra Picturing the world "Sentiments 1" Selve kortet er lavet af kraftkarton og den hvide sne er fra en pen, som kaldes Puffy velvet og genial til at lave sne med!!

Tak for at du kiggede forbi. Kærlig hilsen Olivia

4 kommentarer:

  1. Ai, det er bare cool - fed stil :)

    SvarSlet
  2. Virkelig fint og enkelt kort ! Og med julesne ! Synes da det var flot at få lavet hele 15 julekort på en weekend !

    SvarSlet