onsdag den 2. november 2011

Tillykke Lise

Jeg er faldet over dette kort blandt mine fotos og jeg tror ikke jeg har vist dette kort før. Kortet er sendt til Lise, som er en af de dejlige scraptøser, jeg er i sommerhus med et par gange årligt. Hun er søster til Anja og forholdsvis ny i scrapverdenen( okay...hun er ikke så stor en scrapnørd, som undertegnede..hi hi hi...) og det er altid sjovt at vise hende nye ting og teknikker.

Jeg har brugt et stempel fra Hero Arts "Starbust lace" og embosset det i en aqua farve. Derefter har jeg klippet motivet ud og monteret det på et kort, hvor jeg i forvejen har lavet to aftryk af samme stempel, men hvid sværte. Lise er skrevet ved hjælp af nogle flotte pink thickers.

Tak for du kiggede forbi. Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar