søndag den 18. december 2011

Du er en stjerne....18 dec.

Sidste år havde Anne Thormose en julekalender på sin blog, hvor hun lavede et julekort hver dag. (tja...mon hun har inspireret "nogen" til det samme) Hun havde brugt denne julestjerne på et af kortene og jeg havde fået et nyt "must have" og købte straks den die, som laver denne ufattelig flotte julestjerne. Jeg er så glad for den, at jeg har har været nødt til at købe julestjernen i mini udgave......måske finder jeg på en idé til at bruge dem inden vi når til den 24 dec. :-))))

Tak for at du kikkede forbi.

Julehilsner fra Olivia

3 kommentarer:

  1. Den er altså også virkelig flot den julestjerne
    God søndag aften

    SvarSlet
  2. Det er et supper flot kort, forstår god du måtte eje den. Jeg har det på præcis sammen måde i år, jeg er først begyndt at blogge her i år og jeg må eje den dias og så har jeg set en med et juletræ som jeg også må eje. Jeg var inde i indstillinger i dag og der lå en besked fra dig, som jeg skulle udgive, ved ikke helt hvad det gik ud på, men tak:)

    SvarSlet