torsdag den 29. december 2011

Æske til gavekort


Jeg synes ofte at julegaverne jeg får eller giver har et slags tema. Der var et år, hvor jeg ønskede mig sengetøj og fik ikke mindre en 3 sæt fra 3 forskellige personer. Da min fødselsdag ligger sidst i november, kan jeg nogle gange risikere, at jeg får det samme i fødselsdagsgave, som jeg får i julegave. I år var det den nye cd med Rasmus Seebach og en Lancôme parfume "Hypnose".  ;-)

I år stod mit tema på gaveæsker. Jeg har lavet en gaveæske til min mor, med et ugentlig abonnement på et ugeblad, jeg har lavet et gavekort til min svigerindes søn til en dag i mit "kreative værksted". Han elsker nemlig at "lege" når han er på besøg, men der er bare aldrig rigtig tid til fordybelse, så nu skal det være. Vi sender mor og far til brunch i byen og så skal der hygges og scrappes.

Sidst men ikke mindst, har jeg lavet en gaveæske til min veninde. Jeg gav hende et hjemmelavet gavekort på en weekend i sommerhus og det er denne æske hun fik gavekortet i. Den var så pakket ind i den æske fra sidst indlæg ;-) Ja, det er jo ikke ligefrem fordi de passer sammen i farverne, men det var hvad jeg havde på lager. De er dog flotte hver for sig ..LOL...


Jeg har sat denne brad på og magneter bagved, så æske lettere kan lukke. Meget passende at der står: "Make a wish" på denne brad :-)

Rigtig godt nytår til jer alle!!!

Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Lækker æske du der har lavet.
    Jeg kender ej heller den sommerfugl, men smuk er den

    SvarSlet