mandag den 12. marts 2012

Den 14. scrapbooking Convention i Middelfart

Så skete det igen...Scrapbooking Convention blev atter afholdt og som de foregående 13 gange, så var det en gigantisk fornøjelse at være med. Traditionen tro fik jeg ikke lavet ret meget, jeg fik shoppet en anelse (havde endda penge i pungen da jeg tog hjem!!!) og fik snakket med en masse folk!! Alligevel er der mange, som jeg slet ikke fik snakket med. Hej til jer alle!!

Os, som kommer til scrap hos Anja, var heldige at kunne komme til at sidde ved samme bord og det gjorde, at det hele fik en familie-agtig stemning ;-) Desværre kunne ikke alle fra tirsdagsklubben komme til Convention, men vi var 16 omkring bordet og de andre af tirsdagklubbens medlemmer kom forbi efter kl. 13 for at handle. Det var super hyggeligt!! Min kuffert blev flittig brugt som garderobe og jeg var sørme også barnepige for en stund. Jill kom nemlig forbi med sin lille 3 uger gamle dreng, Emil. Imens Emil og jeg hyggede os, kunne Jill og Emils storesøster rigtig få shoppet scrapsager.

Er han ikke bare skøn??? Jeg fik snakket med rigtig mange, som lige kom forbi for at høre om han mon var til salg?? :-)))



Tænk sig engang...ikke engang al den larm og snakken kunne forstyrre ham...han lå blot stille i mine arme og nød livet ;-)

Tak for at du kikkede forbi. Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Sikke en nuser lille dreng. Dejligt at du havde en god dag.

    SvarSlet
  2. Ja endnu engang tusind tak fordi, du gad "passe" min jakke, så jeg nemmere kunne slæbe mine "få" indkøb.
    Ja, Emil må siges at være en nem lille dreng, en rigtig nuttet dreng. Vi ses vel i aften, må se hvor længe jeg holder.

    SvarSlet