torsdag den 8. marts 2012

Min bror og jeg

Dette LO er faktisk det første LO jeg har lavet med min bror og jeg. Det var rigtig hyggeligt. Billedet er taget i forbindelse med vores kære moders 70 års fødselsdag. Min bror og jeg blev enige om at de billeder hun havde liggende...og hængende...fra den gang vi var henholdsvis 9 og 4år trængte til en udskiftning!! Det kan man vist godt sige var på høje tid!! Hun fik et billede i ramme og jeg lavede et LO. Win win!! Det er Anja, som har taget billedet og det var lidt funny at skulle fotograferes med bror på sådan en "opstillet" facon, som scrapper forsøger jeg at tage lidt mere spontane fotos ;-) Vi startede med at stå ved siden af hinanden, men da jeg er 164cm høj og min bror 199cm høj....tja så så det mildest talt lidt underligt ud :-))) Vi valgte derfor at sætte os på en bænk istedet. Det hjalp ;-)
Dette synes jeg heller ikke ser så underligt ud ;-)

 Jeg har skåret i det mønstrede papir, så jeg kunne sætte fotoet lidt ind under blomsterne, som har fået noget kobber Sticklers.
De små sommerfugle er fra Martha Stewart og bladene er et stempel fra Picturing the world, som jeg har embosset med kobber. Bogstaverne er Thickers, som også er fra Picturing the world.
Tak for at du kikkede forbi.

Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. Flot LO Olivia, det må være dejligt at scrappe fotos.
    klem fra Dorte

    SvarSlet
  2. Sikke et flot layout. Dejlig gave til din mor.

    SvarSlet
  3. flot LO altid skønt når man har scrappet gode minder

    SvarSlet