mandag den 14. maj 2012

Donna kort

Så er det lige tid til lidt flere Donna kort. Jeg har vist stukket mig på en gal synål, for jeg er blevet helt vild med at sy på mine kort. Ikke kun Donna kort, men også andre udgaver, som jeg arbejder med i øjeblikket. Det er SÅ hyggeligt og tænk sig engang....jeg var sikker på jeg ville hade det. ;-) Tja....sådan kan man jo overraske sig selv! 
Uglen på dette kort, er et stempel fra Stampin´Up.
Fuglen på dette fuglehus er en punch fra Stampin´Up, som jeg har været vild med længe. Nu har jeg endelig fået den hjem ;-)

Tak for at du kikkede forbi. Kærlig hilsen Olivia

12 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle lækre gennemførte kort!
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  2. DE er bare så flotte de kort. Ja jeg er ret sikker på, jeg vil hade at sy på mine kort, så det undlader jeg, men hvem ved måske det sker en dag.
    Rigtig god mandag til dig.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte..!!
    Rigtig godt lavet..
    Er vild med borgen :)

    Ønsker dig en dejlig start på ugen :)

    SvarSlet
  4. Superflotte kort.....
    Ha' en rigtig go' dag

    SvarSlet
  5. Du er altså en ørn til de der Donna kort! Smukke kort begge to - og den fugl er da bare sød!

    SvarSlet
  6. Super flotte og meget gennemførte Donna kort : )

    SvarSlet
  7. Rigtig søde Donnakort, dem er jeg også vild med at lave :-)
    linket til min værtindekurv har jeg fundet her:
    http://scrappeskreppe.blogspot.com/2011/12/christmas-basket-with-tutorial.html
    Den er rigtig nem at lave:-) god fornøjelse..

    SvarSlet
  8. waw hvor har du lavet dem flotte, rigtigt godt gået:)

    SvarSlet
  9. Hvor er begge kort da super flotte og gennemførte. Det er så dejligt at sy på kort, er selv vild med det.

    SvarSlet
  10. Så hurtigt du blev en haj til Donnakort =D
    De er rigtigt flotte, begge dine kort

    SvarSlet
  11. Flotte kort du har lavet .. :) .- det er dejligt med Donna kort ... god uge til dig :)

    SvarSlet