torsdag den 21. juni 2012

Æske til rund fødselsdag...sammen med et kort

Jeg fik denne æske sammen med et ønske om, at æsken skulle pyntes til en god venindes runde fødselsdag. Jeg fik et par farver og et par fritidsinteressere, som inspiration. Det var dog ikke ret meget af det, som jeg kunne bruge og jeg var derfor spændt på, om æsken kunne bruges. Heldigvis vakte den begejstring og glæde, så alt var godt. Det eneste, som ærger mig en anelse er det faktum at jeg ikke fik taget et billede af æsken INDEN jeg pyntede den. Så prøv at forestille dig en æske med sort låg og sorte og hvide striber på siderne. Ja, lidt har den da ændret sig ;-)



Jeg faldt over denne lille "saying" på Pinterest og den synes jeg var rigtig passende til at bruge, som pynt på æsken.

Jeg har tidligere pyntet æsker, men har ikke rigtig turde kaste mig ud i, at pynte dem indvendig. Jeg synes dog det skulle afprøves denne gang og jeg er godt tilfreds med resultatet. Desværre var æsken for stor til at jeg kunne sætte en strimmel 30x30" ark papir på, så det kunne nå sammen. Så er det jo godt at man kan være lidt kreativ :-)
 Således blev bunden af æsken og selvfølgelig skulle mit personlige stempel også lige på..

Og selvfølgelig skulle der jo også et kort til æsken og jeg holdte den i samme stil, som æsken.....
Tak for at du kikkede forbi. Kærlig hilsen Olivia

6 kommentarer:

  1. super flot, den vil enhver modtager være stolt af. klem

    SvarSlet
  2. Sikke en sød æske, så flot du har dekoreret den. Det ser sødt ud med snøren. Og så et meget fint kort, der passer til. Jeg kan godt forstå, modtageren er blevet glad for det =D

    SvarSlet
  3. Hold en flot æske med tilhørende kort, det ser bare så hamrende godt ud.
    Kan godt lide din detalje med båndet, der er snørret. Pyntningen inden i er også bare genial!
    Vi ses til augsut (som der stadigvæk er længe til)

    SvarSlet
  4. Det er super flot lavet!
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Wauuuuuw hvor er det en flot æske.

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare smuk..!

    SvarSlet