mandag den 23. juli 2012

Blomster fra Sonia/flowers from Sonia


There is a lot of great things about making blog candy for your followers (new and old), and one of them is getting comments from scrappers in other countries ;-)

Der er mange fantastiske ting ved at lave en blog candy for ens faste læsere (nye, som gamle) og en af dem synes jeg er at få kontakt til scrappere i andre lande.

I have a follower fra Italy, named Sonia. She makes beautiful cards and she just made a tutorial with easy paper flowers. (not cardstock but paper!) I just had to try them and they are so much fun to make, because they are easy to shape into flowers. You should try them.

Jeg har en fast læser fra Italien, som hedder Sonia. Hun laver flotte kort og hun har lige lavet en tutorial med nemme blomster lavet af kulørt papir. Jeg har lige prøvet at lave nogle og det er super nemt, da papiret gør at de er nemme at forme til blomster. Du skulle tage at prøve dem ;-)

I have added some Sticklers (Frosted lace) on the flowers and with two of the flowers, I added some ink from an Distress Ink pad. I just dont know if I like them this way??

Jeg har brugt lidt Sticklers (Frosted lace) på blomsterne og to af dem, har jeg endda kommet lidt sværte på fra en Distress Ink pad i passende farver. Jeg ved bare ikke lige om jeg kan lide dem på denne måde???

Last I will show you a flower I made almost the same way (I used about 12 layers) but with crepe paper. It turns out so fluffy and pretty ;-) I´ve also used Sticklers on this one, but it´s hard to see.

Til slut vil jeg vise dig en blomst, som jeg har lavet på næsten samme måde. Jeg har dog brugt crepe papir og lavet ca. 12 lag papir. Der er også Sticklers på, men det er lidt svært at se.

Thank you for your visit. Ciao Olivia

Tak for at du kikkede forbi. Kærlig hilsen Olivia

15 kommentarer:

  1. Uhm, mums!! De er sååå flotte!!

    SvarSlet
  2. Olivia,my sweet friend,you are fantastic and I'm really happy to look your fabulous flowers:)
    Thanks a lot for your wonderful words for me and my blog,thanks ^_^
    Sonia

    SvarSlet
  3. ihh de er super søde alle sammen også dem der har sværtet kanter

    SvarSlet
  4. Super flotte blomster, waw
    Jeg elsker hjemmelavet blomster
    på kort:)

    Rigtig god tirsdag:)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare SÅ smukke din blomster!

    Forsat god tirsdag :-)

    SvarSlet
  6. Nøj, hvor er det nogle flotte blomster ! Hold da op.
    Den opskrift må jeg vist lige gemme.

    God solskinsdag.

    SvarSlet
  7. Ja det er en sidegevinst med alle de udenlandske blog man får kontakt til. FLOTTE blomster jeg er passende imponeret og vil prøve om jeg kan fumle mig frem til så fint et resultat en dag. =0)

    SvarSlet
  8. Smukke blomster du har lavet. Jeg kan nu godt lide de 2 du har sværtet også :)

    SvarSlet
  9. Super smukke både med og uden farve !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  10. Rigtige søde blomster :-)

    SvarSlet
  11. Woww hvor er de bare smukke de blomster du har lavet efter hendes tut..!!

    SvarSlet