fredag den 6. juli 2012

Hjemmelavede stick pins

Jeg har altid synes godt om, at kreere hjemmelavet pynt til mine kort og layouts. Faktisk synes jeg SÅ godt om det, at jeg ofte laver alt for meget og får på dem måde rigtig mange "dimse æsker" ;-) Denne gang har jeg kastet mig over Stick pins, som de hedder på engelsk. Jeg havde en pose nåle med et rundt perlemorshoved og synes egentlig de var søde....men der manglede bare et eller andet. Så er det jo heldigt, at jeg på et tidspunkt troede jeg skulle lave mine egne smykker og derfor har nogle perler på laver. Jeg kom blot perlerne på nålen og inden jeg satte den sidste perle på, kom jeg en lille klat Glossy Accent på nålen og kørte perlen ned over, så alle perler sad sammen. Så satte jeg dem til tørre i en flamingo firkant og sørgede for at de ikke lige stod oprejst, før de var tørre.

Jeg synes det blev nogle rigtig flotte stick pins og har skam allerede haft dem i brug. Det vil du kunne se i et af de kommende indlæg.  
Faktisk har jeg også lagt en håndfuld af disse hjemmelavede Stick pins i den stak Blog Candy jeg har lavet....har du husket at skrive en kommentar, så du kan vinde??
Her har jeg taget et samlet billede at de nåle jeg har lavet i denne omgang. De foreste nåle er dog nåle, som jeg har købt.

Tak for at du kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

10 kommentarer:

  1. Hvor er du kreativ, de er rigtig flotte. Glæder mig til at se dem i brug.
    klem Dorte

    SvarSlet
  2. Ejjj, det var da en god idé, tak for den !
    Dorit

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare rigtig godt ud, de er så flotte, men det er alt du har haft i.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte :) Det er da en super god ide :) God weekend.

    SvarSlet
  5. Åh, de er smukke!! Virkelig smukke!!

    God weekend :)

    SvarSlet
  6. God ide! De er rigtig smukke!

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte..

    Er det bare knappenåle du køber og bruger??

    SvarSlet
  8. Super super flotte pins, du har skabt. 1000 tak for det vinderlige kommentar på min blog. God weekend

    SvarSlet
  9. De er jo mega flotte, det er nogle lækre perler, du har på lager
    God weekend

    SvarSlet
  10. waw hvor er de flotte, jeg tror altså jeg bliver nød til at prøve at lave sådan nogle:)

    SvarSlet