torsdag den 26. juli 2012

Something bought and something pink

Jeg har aldrig ejet en trolly, men nu skulle det være!! Jeg har tidligere slæbt en masse tasker og poser med mig rundt, men så lånte jeg en trolly af Nille og jeg var solgt!! Det var fantastisk, at jeg bare kunne komme mit scrap i en kuffert og så ellers bare trille afsted. Jeg måtte bare have min egen og bestilte denne taske og nu kom den endelig hjem! Jeg måtte jo have den i sort, da den jo skulle passe til min tote, som jo har masser af plads ovenpå ;-)
 Der blev også lige plads til en omgang blomster og bånd fra Wild Orchid crafts og jeg bestilte sammen med en anden scrapper og nedenfor ses hendes ordre. Ser det ikke bare fantastisk ud?? Da jeg modtog kassen og hældte hele ordren ud på bordet så det bare helt fantastisk ud! ...og lige til at blive i godt humør over. :-)))
Til slut kan jeg lige vise et kort, som jeg lavede for længe siden. Det vil sige...jeg lavede kortet og syede rundt i kanten og så gik jeg i stå! Jeg er vild med det mønstrede papir, som er fra Basic grey. Jeg synes dog det var temmelig svært at finde noget at sætte ovenpå! Jeg valgte der skulle noget ro på og det blev en chipboard gren, som jeg embossede grøn. Desuden et par pink roser og nogle dew drops.

Jeg vil lige sige tak for alle de dejlige kommentarer jeg får fra dig. Jeg sætter stor pris på, at du tager dig tid til at skrive en kommentar ved mine indlæg og derved være medvirkende til, at min dag bliver lidt mere fantastisk. Tusind tak for det!!

Kærlig hilsen Olivia

15 kommentarer:

  1. Sødt farvestrålende kort, og sikken en skøn "rulletaske" hvis jeg også gik ud og scrappede var det nok den model jeg også valgte, og dine og venindens indkøb hos WOC har du ret i man bliver i godt humør af, det er en dejlig butik. knus morkaren. og P.S. jeg vil altid kommenterer de indlæg du laver, hvis jeg bare er hjemme og ser dem.

    SvarSlet
  2. Fabulous trolley Olivia:)
    And a lot of wonderful flowers:)I love Wild Orchid Craft!
    Lovely card too,more elegant:)
    Big hug dear friend,
    Sonia

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt kort, elsker farverne!
    Og lækker taske og blomster du har fået købt :)
    Tænkte på.. Er kortet et man kan åbne og lukke? Hvis ja, hvordan laver man så sådan et kort? Nu tænker jeg på kanten foroven. Synes kun jeg kan lave kort som kan åbnes og lukkes som et kort med kanter, således at kanten foroven kan åbnes og lukkes. Håber du forstår hvad jeg mener :/

    SvarSlet
  4. Flot kort :)
    Sikke en lækker bestilling i har lavet - Den kan jeg da godt forstå du blev glad over at modtage ;)
    Trollyen er også skøn! Og ikke mindst praktisk - håber du bliver rigtig glad for den!

    SvarSlet
  5. Åh, så dejlige sager!! Dit kort er super sødt i de glade farver.

    God fornøjelse med de nye sager :)

    SvarSlet
  6. Lækkert sommerkort. Tillykke med din nye trolly. Den kommer du bestemt til at være glad for.
    Lækre blomster, du og veninden har købt

    SvarSlet
  7. Sikke et skønt og sommerligt kort, og den trolly er jo bare sååå lækker - er sikker på, du bliver glad for den :0)

    SvarSlet
  8. Super lækker sommer kort du har lavet!! Og sikke indkøb! blomster kan man aldrig få for mange af!

    SvarSlet
  9. Alle de dejlige blomster. Er vild med dem. Elsker også det papir fra Basic Grey

    SvarSlet
  10. Sikke et glad kort - og en lækker trolley du har købt, den er heller ikke til at leve uden ;o)... så tillykke med den...

    SvarSlet
  11. Tillykke med din nye kuffert. Den er bare vildt lækker og du bliver garanteret så glad for den.
    Rigtig smukt og festligt kort du har lavet med nogle få blomster fra dit vilde indkøb....hihi. Sådan en kasse med blomster kan bringe godt humør i flere dage...

    SvarSlet
  12. Hejsa :)
    Kan jeg bede om din mail?
    Har nogle spørgsmål :)

    SvarSlet
  13. Uhhhh den taske er også bare stor og rummelig!! Hvad måtte du give for den??

    Smukke blomster du har bestilt hjem, elsker også bare at shoppe blomster hos dem :)

    Hihih jeg har mange Donnakort i en mappe jeg er gået lidt igang med, men er gået i stå hvor de så bare ligger, men det kommer nok en dag..
    Dit kort er rigtig sødt og perfekt til en god ven :)

    Rigtig god weekend...

    SvarSlet
  14. Hi OLivia,I'm here again because I give you an award,came to my blog:)
    Big hug dear friend,
    Sonia

    SvarSlet
  15. Rigtig flot kort, med dejlige farver:)
    Tillykke med din Trolly, den ser så flot ud og sikken en masse skønne blomster.
    Tak for dit svar med embosingpulver:)

    Rigtig god lørdag:)

    SvarSlet