søndag den 18. november 2012

Julepynt fra pakkespils pakke

Det er nu dagen derpå...min husmoderforenings julefrokost var igår aftes og jeg er temmelig smadret idag! Jeg kom i seng kl. 4.30 i morges, men sikke en fantastisk dejlig aften!! Vi startede med champagne og sluttede med den traditionelle ris alamande ;-) Der var lige den rette blanding af alvor og grin i løbet af aftenen/natten ;-) Jeg glæder mig allerede til sommerudflugten næste år!
Nå, men her er så det indhold i den pakke, som jeg ikke kunne vise jer før nu. Jeg synes selv det skal bruges til pynt på juletræet, men man kan jo også hænge dem i vinduerne måske.
Jeg er jo selv vild med iskrystal-agtige juleting, men andre er jo mere til traditionelle røde farver, så derfor valgte jeg at lave 2 forskellige slags.



Jeg synes godt om resultatet og gave blev sørme også rigtig godt modtaget hos vinderen!
 Desværre vandt jeg ingen pakker og min protest mod foreningens spilleregler i pakkespillet, faldt uheldigvis for døve øre. Jeg kan fortælle, at vores årlige terninge pakkespil har følgende regler:
Først spiller vi om alle pakkerne og så spiller vi for at tage Husmoder Pernilles pakker.
Det er altså lidt træls!!...(hi hi hi)
Tak for at du kikkede forbi og ha´en god dag.
Kærlig hilsen Olivia 

14 kommentarer:

  1. So pretty Olivia - I can see you're in the Christmas spirit!
    Alison x

    SvarSlet
  2. Sikke noget fint og anderledes jjulepynt, du har lavet

    SvarSlet
  3. Wowwwwww Olivia, my beautiful friend, these creations are stunning:) The first are so elegant and classy, I love them:)
    The second sweet and traditional, fabulous:)
    Big big hug,
    Sonia

    SvarSlet
  4. Rigtig lækker julepynt
    Ikke for at gøre dig mere grøn i fjæset (ha ha)men mit dejlige loppe-
    fund bestod af 240 stk store lækre bling til den nette sum af 40 kr, så
    du må bare på jagt!!!!!

    SvarSlet
  5. Woww hvor er de bare smukke!!

    Når vi leger pakkeleg så skal vi alle ende med gave- det så for børnenes skyld, synes det uretfærdigt det andet at de kommer med en gave og går hjem uden nogen..

    SvarSlet
  6. Skønt julepynt - kan godt forstå vinderen blev glad.
    Kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
  7. Lyder som en rigtig hyggelig aften... og sikke noget smukt julepynt. God mandag

    SvarSlet
  8. Wauw noget lækkert pynt!!!!!
    God mandag aften.

    SvarSlet
  9. Lyder som en rigtig hyggelig aften,
    smukt julepynt, jeg kan godt forstå du glæder dig til sommerfesten, for det bliver også hyggelig tror jeg.

    SvarSlet
  10. What a sweet words you wrote me dearest friend:)
    Thanks a lot:))
    The pearls are 3/4 cm and I bought at bunnyzoe shop on line:)) There are many different colors:)All beautiful:)
    Big big big hug my lovely friend:)
    Sonia

    SvarSlet