lørdag den 1. december 2012

1 december 2012

Jeg kan slet ikke forstå, at det allerede er blevet den 1.december, men det må jeg jo sande. Jeg har besluttet at blogge hver dag i december, hvilket jeg også gjorde sidste år. Dengang lavede jeg dog et nyt julekort til hver dag, men således bliver det ikke i år. Jeg synes derimod det kunne være sjovt at se, hvad denne måned kan bringe af indlæg. Måske lidt scrap? Fotos fra begivenheder i mit liv i december? Beskrivelser af mine juletraditioner...hvis jeg har nogen?? Måske en småkageopskrift? Jeg håber du har lyst til at kigge med og måske kan vi sammen, tælle dagene til juleaften...måske endda til nytårsaften??

 Dette julekort er ganske enkelt, men nogle gange er det også rart at lave lidt enkelt. Jeg har brugt en julestjerne die fra Marianne Design (tror jeg nok) og ellers julepapir og glimmertape fra American Crafts. Glimmertapen er købt hos Picturing the world. Hvis du ikke kan finde det i butikken, så skriv til Anja da jeg er sikker på hun gerne vil hjælpe dig ;-)
Tak for at du kikkede forbi og vi ses imorgen ;-)

Kærlig hilsen Olivia

13 kommentarer:

  1. Så fint kort... Har set flere bruge det tape... Men hvor pokker køber man det? Det er bare så fint :-) glædelig 1 december...

    SvarSlet
  2. Hi dearest friend^_^
    Wonderful CAS card^_^I adore lovely big poinsettia^_^
    Fabulous idea post everyday^_^I like read you^_^
    Hugs my dearest sister,
    Sonia

    SvarSlet
  3. De er så flotte med den smukke julestjerne og de lækre papirer. God weekend til dig!!!

    SvarSlet
  4. Skønt julekort i de helt rigtige julefarver :)

    SvarSlet
  5. hvor er den bare smuk♥

    god 1 december

    SvarSlet
  6. Smukt kort. Og de enkle kort er altså nogen gange svære.
    Ja, julebloggingen er jo en fin måde at få et kig ind hos hinanden på - også når det ikke er scrapsager det handler om. De andre ting kan sandelig også inspirere.
    God 1 dec - og på gensyn.

    SvarSlet
  7. Super flot kort. Du er rigtig god til at lave enkle kort.
    God 1. december!

    SvarSlet
  8. Rigtig god 1 dec, håber jeg får kikket med alle dagene.
    Sødt enkelt kort, rigtig julet:)

    SvarSlet
  9. RIGTIG god 1. dec. herfra og fine kort. HVIS man er syg for at lave den fine glimmerkant og ikke har tapen har jeg i sin tid lært af Gitte Y. at man bruger sit dobbeltklæbende tape og drysser glimmer på.

    SvarSlet
  10. Hvor ser det bare dejligt ud, vil glæde mig til at være med i din december måned via din blog :) ...

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  11. det er rigtig søde julekort, enkle men elegante
    jeg håber du er ved at være ovenpå igen, tænk sig at være syg på sin fødselsdag tsk, tsk :o)

    SvarSlet