tirsdag den 11. december 2012

11. december 2012

Hold da helt op, hvor tiden forsvinder her i december ;-) Jeg tog i Rosengårdcenteret med en veninde i formiddag for at købe julegaver og JUBIII jeg er nu færdig med julegaveindkøbene! Jeg var hjemme i 10 min, hvorefter jeg tog til tirsdagsscrap hos Anja/PTW. Nu er jeg lige kommet hjem og det er vist på høje tid, at få lavet dagens indlæg ;-)
Jeg indrømmer da også at det bliver et lille indlæg idag...jeg er bare for træt til at være opfindsom ;-)
Jeg synes bare lige I skulle se, hvilken adventsgave Jytte fik af mig i søndags. Lidt lynlås, noget bånd med roser i farverne rød og mosgrøn. Desuden lidt guldstof, som lidt ligner Magic Mesh. Jeg valgte tingene, da jeg selv er ret vild med rosenbånd og lynlåse til scrap. Jeg håber Jytte er blevet lidt udfordret af min gave og jeg glæder mig til at se, hvad hun finder på :-)

Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. hvor hyggeligt med kalendergaver, vi er med på adventsgaver så jeg glæder mig til søndag morgen
    dejligt at du nåede både julegaveindkøb og scraphygge, så bliver det ikke bedre

    SvarSlet