søndag den 16. december 2012

16. december 2012

Så blev det endelig 3 søndag i advent! Ikke fordi jeg har brug for at tiden går hurtigere, da jeg dårligt kan følge med nu, men mere fordi jeg glæder mig til min adventsgave. Jeg var så heldig at få lige det jeg havde ønsket mig, i min adventsgave. Hvor heldig kan man være?
 Jeg fik en pose Sparkling Rhinestones og de er så flotte og i flere farver. De er fra WOC.
 Disse Resin Cabochon er ligeledes fra WOC og jeg har længe haft kik på dem. I virkeligheden skinner de lidt mere, end her på billedet. Sådan lidt shimmer agtigt
 Dette er halvperler med glimmer på, så det ligner sne. Jeg har set dem i brug, men har ikke haft nogen idé, hvordan jeg skulle finde dem....tja...det er jo så ikke længere nødvendigt ;-)
Tusinde tak for disse dejlige lækkerier, Jytte!! Jeg synes det er helt fantastisk, at du endnu engang er lykkedes med at finde nogle dejlige ting til mig!
Dette er så min adventsgave til Jytte. Det morsomme er jo, at jeg også har givet Jytte nogle sparkling Rhinestones, men disse er fra Kaisercraft og de kaldes Sparklets ;-) Jeg handlede i USA i efteråret og købet pakken dér! Jeg synes de var så flotte og det håber jeg også Jytte synes. Resten af tingene er så noget jeg selv har lavet. Stick pins, blomsterne med perler i centrum og de 3 blomster, som ligger for sig selv, er hjemmelavede. Jeg fik ikke lige lavet nogle blomster til mig selv, men det skal jeg helt sikkert have gjort. Jeg er selv glad for resultatet af de hjemmelavede ting og håber Jytte kan finde noget at bruge dem til....mon ikke hun laver et eller andet, som jeg kan "lifte" bagefter ...hi hi...
Tak for I kikkede forbi og rigtig god 2 søndag i advent. Idag står den på konfekt fremstilling hos mig. Hvad skal I lave?
Kærlig hilsen Olivia


14 kommentarer:

  1. Så lækker en gave du har fået, og nogle rigtig lækre ting du selv har lavet og givet bort.
    jeg forstår godt at du må ha noget lavet til dig selv.
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  2. Dejlige gaver I giver hinanden... og hvem kan ikke bruge noget bling bling...

    SvarSlet
  3. Sikke lækre ting, både du har givet og fået... har aldrig set de rhinestones før, men de er godt nok lækre :-) god søndag til dig

    SvarSlet
  4. Lækre pakker og sikken nogle fine blomster du har lavet

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne gaver, sjovt at i begge har købt rhinestone :)

    Glædelig 3 advent...

    SvarSlet
  6. Lækre gaver. Det er altså skønt at have pakkekalender i december - jeg kan godt forstå at børnene er helt vilde med det

    SvarSlet
  7. Lækre adventsgaver både du og Jytte har fået.
    I dag skal jeg have styr på indkøbslisten til tirsdag - for jeg skal ordne ALLE gaveindkøb der - og også det meste af julemaden skal i hus der. Det skal nu nok blive en hyggelig dag - jeg henter min søster kl. 7.30 sammen med min sønnike - og så kører vi i Kolding storcenter. Der skal vi have Brunch - og derefter shoppes der til vi er færdige! Så listen SKAL bare være komplet *G*

    SvarSlet
  8. Det er godt nok nogle dejlige gaver, der er gået både den ene og den anden vej.
    Skønne blomster du har lavet, jeg kan godt forstå, at du også selv må ha' nogle af dem.
    God 3. søndag i advent.

    SvarSlet
  9. Jeg er SÅÅÅÅÅÅ glad for min adventsgave, søde Pernille. Det hele er så fantastisk smukt, men dine hjemmelavede stick pins og blomster er altså noget af det smukkeste, jeg har set længe... er VILD med gaven!

    1000 1000 1000 tak!!

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Sikke mange lækre sager. I er vel nok kreative - både den ene og anden vej..

    Ha en dejlig søndag aften.

    SvarSlet
  11. Lækre gaver - synes nu også de sparkling rhinestones ser skønne ud.
    Hav en god dag.

    SvarSlet