tirsdag den 4. december 2012

4. december 2012

 I forbindelse med min fødselsdag d. 29 november, fik jeg en masse dejlige forsendelser med posten. Dels fra kortgruppe 1 (billeder kommer senere), men også fra den lille kortgruppe jeg har lavet sammen med Jytte. Det er super hyggeligt og her kan I se, hvad Jytte har sendt til mig. Det var en rigtig overraskelse, at sådan en lille fin gave, klarede turen med posen og nu står æsken og pynter i mit hjem.
 Denne tag sad på gaven. Nu har det jo ikke været en hemmelighed, at jeg er vild med alt scrap, som har noget med muffins at gøre, men gad vide om Jytte vidste det? Eller var det blot et heldigt sammentræf? Det må jeg vist hellere få spurgt hende om ;-)
 Det er jo lige mine farver og dejligt med bling bling og glitter ;-)
Således ser æsken så ud indvendig og sikke en masse dejligt guf jeg har fået i gave!! Nogle Cameo´er, Nogle af de ufattelig flotte blomster, som jeg ved Jytte selv laver og så nogle sølvfarvede foto hjørner. Jeg har en idé om, at de kan bruges, som de er eller måske kan man også embosse de i den farve, som skal bruges. Det skal vist afprøves ;-)
Det er da en skam, man kun har fødselsdag én gang om året ;-)
Tak for at I kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

15 kommentarer:

  1. Waoouuuwww den er godt nok smuk den æske..
    Hvor er det bare en sød tanke at sende sådan en fin gave og mærke med cupcakes på til din fødselsdag :)
    Håber du havde en dejlig fødselsdag :)

    SvarSlet
  2. Ihhh... det er jo ikke tosset at have fødselsdag, når man får sådan nogle dejlige ting ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig lækker fødselsdags post, er i kun dig og Jytte i den lille gruppe? knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Sikke en masse fine ting og super flot æske...

    SvarSlet
  5. Dejligt med en lille fin overraskelse med posten.
    Jytte er nu altid så sød.

    SvarSlet
  6. Forsinket tillykke med fødselsdagen : ) sikke en flot æske at få og indholdet : )) ikke dårligt
    Rigtig god 4 dec

    SvarSlet
  7. Jytte har godt nok været i gang med den fine æske. Og sikke lækkert indhold. Du er da godt nok blevet forkælet skal jeg love for.
    Ha en hyggelig aften.

    SvarSlet
  8. ÅÅhhhh hvor er det bare en flot øske du har fået, og hvor er det nogle fine ting der var indeni.
    Hav en rigtig god aften.

    SvarSlet
  9. Fabulous gifts dearest Olivia^_^ You are very very lucky^_^
    Oh why the birthday go only one time in the year^_^
    Big big big hug,
    Sonia

    SvarSlet
  10. Sikke en flot gave!!!!
    God december aften.

    SvarSlet
  11. En dejlig gaveæske med masser af skønne ting og sager, bedre kan det da vist ikke blive :)

    SvarSlet
  12. Super skønne ting du der har fået.

    SvarSlet
  13. Ih, hvor hyggeligt at gense æsken og 1000 tak for de søde ord - både til dig, Pernille og til alle jer, som så sødt kommenterer på den. Een blir' da helt forlegen.

    Jeg er rigtig glad for vores 2-mands fødseldagsgruppe, søde Pernille og lige for tiden glædes jeg over 4 smukke pakker, som du har sendt til vores adventskalender.

    Det med cupcakes er skrevet bag øret - og var en ren tilfældighed.

    Knus :)

    SvarSlet
  14. Dejligt fødselsdags post at få.

    SvarSlet