mandag den 3. december 2012

Personlige stempler købes her....

Flere har spurgt ind til, hvor jeg har købt det personlige stempel til Jytte.
Det er på Ebay, hos min personlige stempel-pusher ;-) Jeg har handlet der flere gange og har aldrig haft problemer.
http://myworld.ebay.com/loongchai74?_trksid=p2047675.l2559
Han hedder Chris og er super! Du skal blot have en Paypal konto for at handle med ham. Når du har valgt det/de stempler, som du ønsker dig, beder han dig om, at skrive den tekst du ønsker på det enkelte stempel. Han klarer også æ - ø - å, så ingen problemer der :-)
Har du yderligere spørgsmål, så skriv blot til mig på olivia@loveletters.dk
Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. 1000 tak for det, det vil jeg prøve, god aften.

    SvarSlet
  2. Kan det ikke klares med et visa kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Tak skal du have.
    Selv om E siger, at vores computer umuligt kan tåle at komme på ebay.......hæhæ.

    SvarSlet