mandag den 25. marts 2013

Julen varer lige til påske.....

Hvordan er det nu sangen går...?...Julen varer lige til påske....hi hi... Ja, men så er det da vist også ved at være sidste chance for at få vist et julekort. Jeg har sendt dette julekort til Jytte og jeg er rigtig glad for de rosetter, som jeg har sat på. Ofte sidder jeg og "leger" med forskelligt pynt, men det er desværre sjældent at jeg husker at få det brugt. Så ligger det i en "dimse æske" i lang tid og så ender tid til sidst med, at jeg forærer det væk eller smider det ud. Heldigvis var disse rosetter ikke noget af det, som jeg havde skilt mig af med ;-)

De små træer er nogle af dem fra Studio Calico, som er så meget fremme for tiden. Jeg har dog valgt at embosse dem mørkerøde, da jeg synes det passede bedre til kortet. 

Jeg har været så heldig, at have besøg af Jill og Jeanett idag. Der er blevet scrappet og sludret til den helt store guldmedalje og det var bare super hyggeligt. Jeg blev færdig med en lille overraskelse, til et "fødselsdagsbarn", som fylder rundt inden længe...gad vide, hvem det er ????

Tak for at I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

9 kommentarer:

  1. Hold op et lækkert kort!!!!

    Rigtig god påske

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et skønt kort.. ser godt ud med træerne og dine "rosset blomster"ting..

    Lyder som en rigtig dejlig dag..

    Spændene hvem der skal have en hjemmelavet gave :)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor sjovt at se det kort igen ... :D Det er jo pakket væk sammen med de andre julekort :D

    Kender godt det med at hjemmelavet pynt kommer til at ligge i dimsekassen - og så lige pludselig får man øje på det igen, ikke?

    Ja, gad vide hvem det heldige fødselsdagsbarn er :D

    Knus og kram

    SvarSlet
  4. Jamen Olivia, dit kort passer jo perfekt til denne påskes
    kolde temperature!!!!!
    Hvis man fjernede juletræerne kunne det jo snilt bruges til et ikke julekort.
    Et rigtig smukt kort ;O)

    SvarSlet
  5. Lækkert jule kort. Godt at være i god tid;):)
    God påske.

    SvarSlet
  6. Meget smukt kort, som Jytte bliver rigtig glad for, jeg troede kun det var mig der havde en "dimsekasse" knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Dimsekassen længe leve. Det er da et skønt kort. De juletræer er da for fine. God påske.

    SvarSlet
  8. Super flot kort :-) det passer helt perfekt til vejret ;-)

    Rigtig rigtig god påske.

    SvarSlet
  9. Et rigtigt fint julekort med flotte rosetter.
    Ps... Jeg har også den røde serie fra MME :-))

    God påske

    SvarSlet