onsdag den 22. maj 2013

Fest i Spanien

En af mine bekendte fyldte 50 år i april og havde inviteret venner og familie til fest i Malaga i Spanien. Han mente festen krævede nogle bordkort og spurgte om jeg ville lave dem for ham? Selvfølgelig ville jeg det og spurgte, hvilken stil han gik efter? Svaret var: I spanske farver og ikke alt for fancy. Uha, sikke mit hoved dog knagede....hvad skulle jeg dog finde på??

Heldigvis havde han fortalt om det sted, hvor festen skulle forgå og jeg tog udgangspunkt i det rum, hvor middagen skulle holdes.
Det er ikke lige det bedste billede fra rummet, men jeg tror I kan ane stemningen alligevel. På billedet fremgår det nemlig ikke tydeligt, at der er udsigt til havet, men det kan I sikkert sagtens forestille jer.
Her er så det bordkort jeg kom fremtil:

Finn blev rigtig glad for resultatet og synes det passede perfekt til hans fest. Jeg var selv godt tilfreds med min løsning...også uden de røde og gule spanske farver ;-)

Kærlig hilsen Olivia

16 kommentarer:

  1. Super flotte bordkort. Tænk sig at blive inviteret til fest i Spanien. Og så oven i købet sidde med udsigt over havet...... Det kunne jeg godt bruge.

    SvarSlet
  2. Super fede bordkort, murstenene er det et stempel eller?

    Rigtig god dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Thea. Ja, det er et baggrundsstempel. Et af dem fra PTW.

      Slet
  3. Hvor er de flotte! Wauw, et smukt sted at fejre sin fødselsdag.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine bordkort.... De passer da lige i den spanske stil :-)

    SvarSlet
  5. Superflotte kort - og de passer perfekt til rummet og stemningen

    SvarSlet
  6. Meget flotte bordkort og lige i den rigtig stil og farve til det flotte rum...

    SvarSlet
  7. Fantastisk løsning på det "problem" - for det var da en svær opgave.

    SvarSlet
  8. Hvor er de da fine, de passer da perfekt.

    SvarSlet
  9. Hvor er de da fine, de passer da perfekt.

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte... ser godt ud med murstene, der fremhæver stemningen

    God weekend

    SvarSlet
  11. What a stunning location - I think you did a fantastic job with the place settings to suit the ancient look!
    Alison x

    SvarSlet
  12. Det løste du da til UG med kryds og slange (hvis du ellers er gammel nok til at vide hvad det er? =0)

    SvarSlet
  13. Dine bordkort blev helt perfekte. Godt gået :o)

    SvarSlet
  14. Wow et flot sted at holde fest!
    Dine bordkort er superflotte og passer da perfekt til!

    SvarSlet