mandag den 26. august 2013

Donna kort

Da jeg var til scrap i Billund i lørdags, fortalte Karin at hun glædede sig til at se flere Donna kort på min blog. Så nu må jeg da vist hellere finde nogle flere frem fra lageret, som blot ligger og venter på at komme et smut på bloggen ;-) 
 Denne gang er det sutteflasken I skal se. Jeg gik vist lidt amok i antallet af dem, men de er så nemme at gå igang med og hurtigt færdige. Ikke mindst skal der ikke meget til, før de bliver super søde.
 Jeg prøvede også om jeg kunne lave et kort til tvillinger, da jeg havde set det et eller andet sted og var vild med ideen. 
 Pynten på sutteflaskerne er mest udstandsninger fra QK, men også blomster, sommerfugle og enkelte tekststempler.







Her er 9 forskellige sutteflasker, så det samlede antal Donna kort jeg nu er oppe på er 76 kort ialt.......men flere er på vej ;-)
Kærlig hilsen Olivia

12 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Dejligt at se andre, der også er bidt af at lave Donna kort. Jeg syede 7 julesokker i aftes. Kommer snart på min blog.

    Hvor dejligt igen at hilse på dig til Scrap i Billund. Som altid så hyggeligt.

    God dag

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er de bare søde. Rigtig flot arbejde.

    SvarSlet
  3. De er bare såååå søde disse kort.

    SvarSlet
  4. Du er altså bare så super duper til de Donneakort :) Jeg har ikke tålmodigheden til dem :)

    SvarSlet
  5. Du er altså en ørn til de kort. De er både søde, sjove og fine. God ide med tvillingekortet ! Jeg kan godt se det med at gå amok i QKdies. De er så søde de dies du har brugt.
    Også dejligt at møde dig igen, igen...derude i den store scrapverden. Ikke meget vi fik snakket, men det gør man vel kun med dem man sidder sammen med. Resten er hurtige småsnakke.....Vi er gode til at snakke, men der er trods alt grænser.....LOL.
    Ses jo snart igen.

    SvarSlet
  6. Hvad du ønsker skal du få . . . Kom jeg lige til at tænke på :) :) :) Tak, fordi du lige viser os nogle flere af dine skønne Donna kort. Du er virkelig ekspert i dem. Hvor er de bare søde og så fint pyntet.
    Rigtig hyggeligt at få snakket med dig i Billund.
    I aften må jeg lige få tid til at prøve det stempel jeg købte af dig -dejligt, at vi kan handle brugte ting af hinanden, så der hele tiden er nye ting at prøve af :)
    Vi ses lige pludselig igen -om ikke andet så til Convention :)

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Ja, jeg er nødt til at sige at Donna-kort ikke er min store favorit...inspirationsmæssigt! Ikke desto mindre er disse flasker bare for søde, og så bliver de ekstra ekslusive ved at du syr på dem. Jeg kan godt lide dine mange forskellige detaljer...også blomsten...;-)

    SvarSlet
  9. Det er nogle super flotte og søde Donnakort, du har lavet.

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare fine. Det virker som om du ryster Donna-kort ud af ærmet. Og mine skabeloner ligger bare der og venter....
    klem Dorte

    SvarSlet
  11. These are such cool baby cards... can't believe how hard you've been working!
    Alison x

    SvarSlet
  12. De er bare rigtig flotte...

    SvarSlet