lørdag den 10. august 2013

Sav...måske til farmand?

Jeg synes det lige er tid til at vise endnu en omgang Donna kort og denne gang er det saven, jeg har lavet. Jeg lavede en lille håndfuld i anledning af fars dag i juni. Jeg er ikke tilfreds med den måde jeg har pyntet dem på, da det ser lidt fjollet ud, tingene er så spredt. Da jeg skulle pynte saven, var jeg vist ikke opmærksom nok på det look, spredt pynt ville give. Nå, men mon ikke jeg husker det til næste gang?



Med disse 4 kort er det samlede antal på den sidste omgang Donna kort på 67 kort. 

Jeg har været til åbent hus i forbindelse med PTWs nye lokaler og det ser rigtig godt ud!! Hun har fået en fin butik og når vi skal til scrapaften første gang, kommer vi til at sidde lige midt i butikken. Jeg håber dog ikke vi vil blive lige så mange, som der kom til åbent hus idag....for det var da helt vildt!! Der var scrappere overalt! Jeg håber Anja har fået talt, hvor mange vi var....det kunne være lidt sjovt at høre. Jeg fik da også hilst på flere af mine "helte" fra blog verdenen. Blandt andet havde Karina Beck havde nemlig fundet vej til Odense, og det var første gang vi  så hinanden IRL. Jeg synes altid det er en ekstra fed oplevelse og jeg bliver en lille smule "star strock"...hi hi... 
Endnu engang må jeg bare konstatere at vi har en fantastisk hobby. 
Kærlig hilsen Olivia

5 kommentarer:

  1. Ja en sav er ikke nem at pynte men synes de er blevet super flotte... og altid dejligt at møde andre bloggere IRL... og nej er ikke lige klar over hvem du har været sammen med jeg kender.. hi hi....

    SvarSlet
  2. Super flotte sav-kort.
    Dejligt at du havde en god dag igår.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle herlige kort, og gode råd til pyntning af en sav har jeg vist ikke lige på lager men jeg syntes at du er sluppet godt fra det ;O)

    SvarSlet
  4. Dine kort er blevet flotte og bestemt ikke de nemmeste at pynte men du er sluppet fornemt fra det :0)
    Det var en helt fantastisk dag hos PTW og jeg glæder mig max til tirsdag

    SvarSlet
  5. 67 kort? Det er jo helt vild. Jeg tror jeg har lavet 2 kort i det hele.
    Det rækker min tålmodighed ikke til.
    Flor gået.
    Knus Tanja

    SvarSlet