torsdag den 8. august 2013

Tied together....again...

Jeg har atter brugt min embossingfolder, som hedder "Tied together" og jeg er SÅ glad for at jeg har købt den. Jeg synes den kan bruges til mange forskellige look, men i første omgang vil jeg bruge den på denne måde. Det at bruge hvidt karton skal lige leves lidt ud, ikk´... :-)
Jeg har leget lidt med mine Spellbinders og Maja Design papir, som baggrundspapir. Det er jeg altså bare så vild med! 
I centrum af de hvide blade og roser har jeg sat en lyserød bling bling. Den stammer fra de hårnål, som jeg købte på Ebay. Jeg ææææælsker at bare at bruge bling bling ;-)

 Fra, at der har været lidt stille i min kalender med scrapaftaler, er der nu atter lidt mere fart over feltet og det er SÅ fantastisk. Jeg bliver gang på gang forbløffet over, hvor fedt det er at mødes med ligesindede og scrappe...og skrappe ;-) Vi har altså en FED hobby. Idag har jeg været sammen med Jill. Vi var til te og nybagt brød hos min veninde i Ringe, som havde fundet nogle bøger med noder, som Jill skulle bruge. Det er godt at jeg sådan kan få hele venskabskredsen til at lede efter scrapguf til os ;-) Tirsdag havde Jeannette åbnet sit hjem og ikke mindst stue, så vi var en 9 scrappere fra Picturing the worlds scrapclub, der kunne mødes. Det er sørme godt at sommerferien hos PTW er slut på tirsdag. Huske der er åbent hus i PTW´s nye butik på lørdag!! Jeg glæder mig rigtig meget til at se de nye lokaler.
Jeg var dog også til scrapdag i fredags, men jeg fik ikke scrappet noget. Det er ikke fordi jeg ikke har prøvet det før, må jeg med skam fortælle. Denne gang skyldes det dog at jeg brugte tiden på at bestille flere embossingfolders, som denne. Det er godt at man sådan kan være flere, som kan deles om shippingpriserne ;-)...nå ja, så røg der også lige lidt Memory Box dies i indkøbskurven. Det er farligt sådan at gå på shoppingtur i USA ;-)
Nå, ikke mere skriveri herfra. Jeg håber I også nyder vores dejlige hobby derude i den dejlige danske sommer, sammen  med andre scrappere. Er du ikke i en scrapgruppe, så kan det anbefales på det varmeste!!

Kærlig hilsen Olivia 

16 kommentarer:

  1. Super smukt kort.
    Dejligt at du have nogle gode scrapdage.

    SvarSlet
  2. Er du svedt det er flot!! :D
    Hold nu kæft Pernille hvor er det et smukt kort. Jeg er SÅ glad for jeg omsider fandt den embossingfolder - også selvom det var i USA.
    Jeg Pinner lige dit kort ... wauw!
    Nu varer det ikke længe før vi ses ... jubiiiiii...!!
    Knus

    SvarSlet
  3. Ja, det har været nogle dejlige dage i godt selskab;-) Dette kort er super flot, og jeg glæder mig til at varerne kommer hjem, om end vi dog skal finde tålmodigheden frem:-)Jeg tror også jeg skal til at lege lidt mere med mine egne kort, og det her med at lave hul med en die er nok en ting jeg må prøve. Det ser jo sk..... godt ud!

    SvarSlet
  4. Hvor er det et flot kort.
    Den embossing folder kan jeg vist heller ikke leve uden.
    puha det er dyrt at se hvad andre laver. Det giver hele tiden nye behov.
    Rigtig god torsdag.
    Hilsen
    Tanja

    SvarSlet
  5. Suk...hvor er det et sødt kort du har lavet. Den embossingfolder må jeg bare eje, hvor har du købt den ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er ret lækker ikke ;-) Den er købt hos Franticstamper.com i USA.

      Slet
  6. hvor er det bare flot, virkelig smukt arbejde. Har selv den embossingfolder, som jeg også ledte efter meget længe, og jeg tror faktisk stadig at Frantic Stamper i USA er den eneste, der fører den endnu. Alle de Engelskse butikker sagde i hvert fald, at de ikke kunne bestille flere hjem allerede i februar, men prøv at søge på navnet på Google, så kommer de op som har den.

    SvarSlet
  7. Den er så flot den embossingfolder, kan godt forstå at du er glad for den.

    Det er rigtig hyggeligt at mødes og scrappe. Jeg have besøg af min mor og niece for 14 dage siden (Randi var på ferie) vi havde en hel dag med scrap og hygge.

    SvarSlet
    Svar
    1. PS! Kortet er også hel vild flot ;-)

      Slet
  8. Det er et rigtig sødt kort, og en meget anvendelig embossing folder du der har fundet - jeg er spændt på hvad du ellers får lavet med den

    SvarSlet
  9. Det er et rigtig flot.
    Jeg håber at vi ses lørdag ; )

    SvarSlet
  10. Hold da op, hvor er det smukt, dejligt med de hvide farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Gisp, hvor er det bare smukt, lækkert og meget elegant ;O)))))

    SvarSlet
  12. Hvor er det smukt og elegant.
    Gæt hvem der lige har bestilt den folder.......YES. MIG.

    SvarSlet
  13. Smukt, Olivia, jeg har lige fået en bestilling på bryllupskort- ikke få mig til at 'vil ha' den embossing folder!!!
    klem Dorte

    SvarSlet