torsdag den 27. marts 2014

...og så var der to...

Jeg fik vist skrevet at jeg havde gamle kort liggende i "gemmeren" ikke? Disse to kort er fra juni 2013, hvor jeg har flere veninder, der har fødselsdag samme dag.
 Det kan være en ulempe med flere fødselsdage på samme dag, men disse dejlige veninder er mest til simple kort uden alt for megen pynt. Det blev så lige til denne slags og jeg var så glad for resultatet, at jeg lige lavede dem i to forskellige farver. ;-)
Tak for alle jeres dejlige kommentarer.
Kærlig hilsen Olivia

9 kommentarer:

  1. De er skønne begge to. :-)

    SvarSlet
  2. Super søde kort og begge pragtfulde farver, så dem kan du i hvert fald godt være bekendt ha ha ha

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne. Den idé må jeg da prøve at lifte på et tidspunkt :-)

    SvarSlet
  4. Flotte kort. Er nu især vild med det øverste, for elsker de farver.

    SvarSlet
  5. Hvor er de smukke begge to,
    klem Dorte

    SvarSlet
  6. Det er flotte begge to. Jeg kan især godt lide det i blå og grønne nuancer.

    SvarSlet
  7. 2 skønne kort i lækker opsætning

    SvarSlet
  8. De er så flotte i en lækker design... især det blå er lige mig :-)

    God eftermiddag

    SvarSlet